شرایط گارانتی محصولات:

گارانتی تضمین اصالت و سلامت فیزیکی:

پیش از خرید محصولاتی که در مستردیاگ با گارانتی “تضمین اصالت و سلامت فیزیکی” ارائه می شوند، شرایط استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش را (که شامل موارد زیر است) بصورت کامل مطالعه کنید:

1- کالا از لحاظ فیزیکی کاملا سالم باشد و بدون شکستگی یا ضربه به دست مشتری برسد

2- مستردیاگ تضمین می کند که کالای رسیده به دست مشتری اصلی باشد و کالای فیک، تقلبی، های کپی یا… نباشد

3- در صورتی که کالا در استفاده اولیه دارای مشکلی بود مشتری باید نهایتا ظرف مدت 48 ساعت به پشتیبانی مستردیاگ این موضوع را اطلاع رسانی کنند

4- در صورتی که کالا تا 7 روز پس از تحویل دچار مشکلی شود، کاربر می تواند در این مدت به واحد گارانتی گارانتی مستردیاگ اطلاع رسانی کند تا مورد پیگیری شود.

5- مواردی همچون شکسته شدن کالا، رنگ رفتگی، خط و خش و امثالهم، فقط پیش از استفاده شامل گارانتی خواهند شد و در صورتی که مشتری آن را تا 48 ساعت به مستردیاگ اطلاع ندهد کالا شامل گارانتی نمی شود.

6- مواردی مثل شکستگی کالا، رنگ رفتگی، خط و خش و آسیب های فیزیکی امثال آن، پس از استفاده کاربر شامل گارانتی نخواهد بود.

7- در صورتی که مشتری در زمان مقرر برای برگشت کالا اقدام نکند و فرم استرداد محصول را ثبت نکند، گارانتی محصول لغو گردیده و مسئولیت آن به عهده مستردیاگ نیست. به عنوان مثال در صورتی که کالای شما در روز ششم دچار مشکلی شود، باید در همان روز یا نهایتا 24 ساعت بعد به پشتیبامی پیام بدهید تا همکاران برای بررسی بیشتر مورد با شما تماس بگیرند.

8- هرگونه ارسال ایمیل، ثبت پیام در صندوق پستی، تماس تلفنی، دایرکت اینستاگرام و هرگونه راه ارتباطی دیگر، به موجب ثبت گارانتی نیست و مورد فقط باید در قسمت تیکت پشتیبانی محصول ثبت شود.

9- تمام موارد گفته شده در بالا با تشخیص کارشناسان پشتیبانی انجام خواهد شد و در صورتی که پشتیبانی مشکل کالا را تایید نکند، کالا قابل بازگشت یا قابلیت استفاده از خدمات گارانتی را ندارد.

10- در صورتی که پشتیبانی تشخیص دهد که کالای ارسالی به درستی استفاده نشده یا کالایی که ارسال شده با کالای ارسالی مستردیاگ متفاوت است، کالا شامل گارانتی نبوده و قابلیت استفاده از خدمات گارانتی را نخواهد داشت  و با دریافت هزینه ارسال کالا به کاربر ارجاع داده خواهد شد.

11- اقلامی که دارای پلمپ شرکتی بوده و فقط ضمانت اصالت و سلامت کالا دارند و امکان بازگردانی آن ها به علت عدم رضایت وجود ندارد.

نکات مهم :

لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان مهلت استفاده،نگهداری شود و از دور ریختن آن جدا خودداری شود. در صورت مخدوش بودن کالا یا حتی بسته بندی، کم بودن اقلام داخل بسته بندی یا نبود آن ها، مستردیاگ هیچگونه مسئولیتی در قبال کالای شما نمی پذیرد.

استفاده از گارانتی تنها در صورتی امکان پذیر است که محصول در کارتن یا جعبه اصلی آن با تمام اقلام و بدون تغییر ظاهری بعلاوه فاکتور چاپی خرید به مستردیاگ بازگردانده شود.

در صورتی که کالا و بسته بندی آن دارای هولوگرام بود تا پایان مهلت گارانتی آن را جدا نکنید. در غیر اینصورت استفاده از خدمات گارانتی ممکن نخواهد بود.

در صورت هرگونه تغییر اعم از کمبود اقلام، کثیف بودن کالا، تغییر در ظاهر و… محصول شامل هیچ سرویسی نخواهد شد.

توجه کنید که در زمان تحویل گرفتن بسته از مامور پست یا تیپاکس (مخصوص سفارش هایی که با پست یا تیپاکس ارسال می شوند) حتما بسته را بررسی کنید و در صورت امکان در حضور مامور پست باز کنید. در صورت هرگونه مشکل می توانید در حضور مامور پست یا تیپاکس مشکل را صورت جلسه کنید تا در پست منطقه یا نمایندگی تیپاکس پیگیری شود.

در صورتی که بسته باز، مخدوش یا پاره بود به هیچ عنوان آن را تحویل نگیرید یا پس از باز کردن و بررسی کردن اقلام و موارد ظاهری آن را در تحویل بگیرید.

در صورت تحویل گرفتن بسته‌ای که مشکل ظاهری دارد مسئولیت تمام آن با کاربر بوده و مستردیاگ در این زمینه مسئولیتی نمی‌پذیرد.

 

60 روز  (2 ماه) ضمانت بازگشت، گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی : 

این سرویس علاوه بر موارد بالا، در صورتی که مشکلی تا 60 روز پس از زمان خرید پیش بیاید، شامل گارانتی محصولات مستردیاگ خواهد شد. در صورتی که تشخیص کارشناسان، هرگونه استفاده نادرست یا آسیب از طرف کاربر، مغایرت کالا و… باشد، کالا شامل هیچگونه گارانتی نخواهد شد و به کاربر ارجاع داده خواهد شد.

کالا را چطور ارسال کنیم؟

1. از ارسال کالا بدون هماهنگی با پشتیبانی، جدا خودداری فرمائید. در صورتی که کالا را بدون هماهنگی ارسال کنید پیگیری انجام نخواهد شد و بسته برای شما برگشت داده خواهد شد .

2. ارسال فاکتور و در صورت وجود کارت گارانتی همراه با کالا و وجود آن در بسته بندی الزامی بوده و در صورت نبودن فاکتور یا کارت گارانتی در بسته بندی پس از بررسی کارشناسان،کالا از سرویس بازگشت خارج می شود .

3. برای ارسال، باید کالا در در جعبه یا کارتن اصلی به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام به همراه کالای اصلی ارسال شود.

4. نوشتن توضیحات یا برچسب زدن،آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی محصول و یا پاره و مخدوش کردن آن،امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.(در صورت لزوم،توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه ای بنویسید)
5. روش حمل و نقل بازگرداندن کالا را فقط پست پیشتاز انتخاب کنید و از تمامی هزینه ها مثل بیمه قیمت بالا، پیامک و… که توسط پست دریافت می‌شود، جلوگیری کنید.

6. مجموعه مستردیاگ پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری هزینه ارسال را واریز می‌کند. هزینه تا 30 هزارتومان پرداخت خواهد شد. توجه داشته باشید که این مبلغ تنها در صورت تایید پشتیبانی پرداخت می‌شود و در صورت تایید نشدن مبلغی پرداخت نخواهد شد.

7. از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی و مشاهده آن است، برای اطمینان رسید پستی را به فاکتور منگنه کرده و همراه بسته ارسال کنید.
8. اگر ساکن اضفهان هستید کالا را با پست ارسال نکنید. مشتریان اصفهان برای هماهنگی جهت بازگشت کالا منتظر تماس همکاران مستردیاگ از پشتیبانی باشید.

9. از نوشتن آدرس یا توضیحات روی کارتن یا جعبه اصلی کالا،جدا خودداری فرمائید

10. بسته خود را در صورت تایید واحد گارانتی حتما به آدرس و کدپستی که در قسمت تماس با ما نوشته شده ارسال کنید. در صورت ارسال اشتباه کالا مسئولیت بسته تماما با مشتری خواهد بود.

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد

اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید پشتیبانی مستردیاگ برسد، هزینه ارسال به عهده مستردیاگ می‌باشد.
برای واریز هزینه پستی به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست همراه کالا به مستردیاگ ارسال شود.
در صورت انصراف خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت فنی و فیزیکی توسط پشتیبانی، هزینه ارسال و دریافت کالا به عهده خود مشتری می باشد.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط پشتیبانی، تمامی روند رسیدگی به درخواست مشتری به ایشان در اسرع وقت اطلاع رسانی می‌شود.
در صورت هرگونه تغییر اعم از کمبود اقلام، کثیف بودن کالا، تغییر در ظاهر و… محصول شامل این سرویس نخواهد بود .

نکته: توضیحات داخل این صفحه فقط مخصوص محصولات فیزیکی میباشد و برای محصولات دانلودی و آموزشی به قوانین و مقررات مراجعه نمایید.

به دنبال چی میگردین ؟!